Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: Η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας σας συμβουλεύει

TELEX kreopoleio_KALLERGIS-MPOUKI_1

20 Δεκεμβρίου, 2013 | από JOURNALIST.gr

Ο καταναλωτής πριν αγοράσει πρέπει:

  1. Να ιεραρχήσει τις ανάγκες του, κάνοντας λίστα των απαραίτητων αγορών.
  2. Να κάνει επισταμένη σύγκριση τιμών και ποιότητας, σε ομοειδή προϊόντα και να μην διστάζει να επιλέξει ανταγωνιστικό προϊόν, όταν αυτό επιβάλλεται από την σύγκριση.
  3. Να μην αγοράζει δύο προϊόντα προσφερόμενα στην τιμή του ενός, χωρίς να σκέφτεται αν μόνο το ένα του είναι χρήσιμο.
  4. Να ελέγχει την ημερομηνία λήξης των προϊόντων και να διαβάζει προσεκτικά τις ετικέτες τους που κάτι έχουν να πουν (πλήρη στοιχεία παραγωγού, προέλευση, συστατικά κ.ά.).
  5. Να επιλέγει τα προϊόντα που βρίσκονται στις προθήκες – ψυγεία κι όχι αυτά που είναι εκτεθειμένα στα τσιγκέλια, στους πάγκους τα οποία δεν συντηρούνται στη σωστή θερμοκρασία.
  6. Να ελέγχει την καθαριότητα του καταστήματος και του προσωπικού, που ασχολείται με ευπαθή προϊόντα (π.χ. ζωικά τρόφιμα, γλυκίσματα κ.ά.).
  7. Να «τσεκάρει» τις τιμές που αναγράφονται στα ράφια εάν είναι αντίστοιχες με αυτές της ταμειακής μηχανής.
  8. Να προσέχει και να υπολογίζει τις ημερομηνίες παραγωγής και διάρκειας συντήρησης τυποποιημένων προϊόντων.
  9. Να μην αγοράζει φρούτα και λαχανικά εκτός εποχής, που συνήθως είναι βλαβερά για την υγεία, ακριβά και άνοστα .
  10. Να αποφεύγει τις πιστωτικές κάρτες, τα εορτοδάνεια και να πληρώνει μετρητοίς γιατί το «πλαστικό» χρήμα αυξάνει το κόστος της αγοράς.

journalists-ads
kreopoleio


Διαβάστε όλα τα άρθρα του Δημοσιογράφου →



Επιστροφή στην αρχή ↑