ΆΚΥΡΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, τα μεσοπρόθεσμα και οι εφαρμοστικοί νόμοι

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ spyrosKAGIALEDAKIS-1

19 Φεβρουαρίου, 2012 | από Σπύρος Καγιαλεδάκης

1

Άρθρο του Σπύρου Καγιαλεδάκη
(τ. μέλους της Ένωσης Ευρωπαίων Νομικών)

Η Ελλάδα τον τελευταίο καιρό βρέθηκε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα θέατρο του παραλόγου, ενδίδοντας σε πιέσεις να αποδεχθεί ρυθμίσεις που δεν έχουν καμία νομική ισχύ. Όλα όσα επιχειρήθηκαν κατ” απαίτηση των “δανειστών”, μέσω “μνημονίων, μεσοπρόθεσμων και εφαρμοστικών νόμων”, είναι παράνομα γιατί αντιτίθενται σε ρητούς απαγορευτικούς κανόνες (jus cogens), η παράβαση των οποίων απειλείται και με κυρώσεις (plus quam perfectae), και από τους οποίους κανόνες απαγορεύεται παραίτηση (αρ. 106, παρ. 1-2, 120 παρ. 2-4, αρ. 82 παρ. 1 Συντάγματος, “επιχείρημα a minori ad majus” από αρ. 3 ΑΚ). Συνεπώς, οι ρυθμίσεις που “έγιναν” είναι άκυρες και επάγονται έκπτωση από δικαιώματα των επισπευδόντων “δανειστών” (επιχείρημα a minori ad majus εκ του ΑΚ).

Είναι, επίσης, παράνομα και άκυρα όσα επιχειρήθηκαν και βάσει του Κοινοτικού Δικαίου, που έχει ενσωματωθεί (incorporated) και μετατραπεί (transformed) αρμοδίως σε Εσωτερικό Δίκαιο, καθώς και βάσει της νομολογίας του Δικαστηρίου της ΕΕ, που κατ” αντίθεση προς την εθνική νομολογία, είναι υποχρεωτική προς πάντες (erga omnes) μή υποκείμενη, από της εκδόσεως των σχετικών αποφάσεων, σε ανατροπή, που διατηρούν την ισοτιμία και τον σεβασμό των κρατών – μελών, έναντι πάντων (erga omnes).

Είναι, επίσης, παράνομα βάσει του Διεθνούς Συμβατικού Δικαίου, που έχει ενσωματωθεί (incorporated) και μετατραπεί (transformed) σε Εσωτερικό Δίκαιο και ειδικά βάσει της Σύμβασης της Βιέννης, περί όρων και τρόπων συνάψεως διεθνών συμβάσεων δεσμευτικών για τα κράτη, όχι μόνο γιατί δεν τηρήθηκαν οι σχετικοί κανόνες, αλλά και γιατί Διάταξη Αυστηρού Δικαίου (jus cogens) αυτού, επιβάλλει στα κράτη να αρνούνται την πληρωμή δανείων όταν κινδυνεύει η υπόστασή τους και η ζωή των πολιτών τους. Και όχι, πάντως, να παραδίδουν τη χώρα τους, στους δανειστές και μάλιστα ιδιώτες, που κρύβονται κακοβούλως και επιμελώς υπό ονομασίες και σχήματα που δεν προδίδουν το περιεχόμενό τους (αγορές), αλλά και σε κράτη – μέλη της ΕΕ, που στην ουσία λειτουργούν ως οπισθογράφοι των “αγορών”, αφού τα υπό αυτών δανειζόμενα, είναι χρήματα δανείων από τις ίδιες (αγορές) και μάλιστα με κέρδος από τη διαφορά τόκων μεταξύ λήψης και στη συνέχεια χορήγησης δανείων.

Τούτο, μάλιστα, συνδυαζόμενο με τις απαιτήσεις των “μνημονίων” κ.λπ., πληρεί τη νομοτυπική μορφή δόλιας εσχάτης προδοσίας, της ΕΕ και θεμελιώνει, για πολλά εγκλήματα, τον κολασμό των ενόχων ενώπιον του Ποινικού Δικαστηρίου της ΕΕ, και προοιωνίζεται ευόδωση αγωγών αποζημίωσης για τις ζημιές που επιφέρουν στη χώρα και τους πολίτες της, ενώπιον των ελληνικών και μή δικαστηρίων.

Συνεπώς, όλα όσα έγιναν και όσα όμοια επιχειρηθούν στο μέλλον, είναι παράνομα, άκυρα και επομένως ανυπόστατα και γι” αυτό το λόγο, ανεφάρμοστα αλλά αποτελούν και πράξεις εγκληματικές και εσχάτης προδοσίας, ποινικώς κολάσιμες και απαράγραπτες (αρθρ. 106, παρ. 3 του Συντάγματος), ακόμη και αν ενδιάμεσα, το Σύνταγμα αναθεωρείται δολίως.


Διαβάστε όλα τα άρθρα του Δημοσιογράφου →



Ένα σχόλιο ΆΚΥΡΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, τα μεσοπρόθεσμα και οι εφαρμοστικοί νόμοι

  1. Pingback: ΆΚΥΡΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, τα μεσοπρόθεσμα και οι εφαρμοστικοί νόμοι – Shippingnet.eu

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιστροφή στην αρχή ↑